Täällä on nyt sitten totuttu jo tähän perhe-elämään. Eli siis näihin kahteen uuteen asukkaaseen, joista jo edellisessä kirjoituksessa mainitsin! Kyllähän mä vielä välillä oon vähän mustis ja mököttäjä, mutta onhan noitten taaperoitten kanssa ihan mukava nuhjustaa ja touhuta. Mamma sanoo, että kunhan kasvavat vähän isommiksi, niin sitten saadaan reuhkata ihan kunnolla, eikä munkaan tartte enää jarrutella kokoeron vuoksi! Sitä odotellessa!!

Käydään onneks mamman kanssa aina välillä ihan vaan kahdestaan kaupungissa mummilla ja vaarilla sekä tehdään tietysti päivittäin lenkkejä ilman Kessua ja Armia, kun eivät vielä kovin pitkälle jaksa taapertaa. Niin, eikä ne osaa vielä hihnassa liikkua niin hyvin, että mamma yksinään kehtais meitä kaikkia ottaa hihnailemaan yhtäaikaa! Vaikka kyllä ne kaikenlaista on jo oppinu, istumaan ja tulemaan luoksekin aina aika-ajoin...

Tässä molemmista pikkusista omat kuvat:

Kessu 11,5 viikkoa.

Armi, yllättäen myös 11,5 viikkoa.

Ja sitten yksi yhteiskuva pikkusista, kovasti kattelevat mitä mä oikeen puuhaan...:

Eli ihan hyvin täällä siis! Kasvaisivat vaan nopeesti ja oppisivat sisäsiistiksi! Miten ne voi niin holtittomasti vaan lorotella sisällä..? Mä en ainakaan pienenä ollu tommonen... Mut eiköhän ne siitä opi pikkuhiljaa koirien tavoille!!

Armi mun kainalossa...

Koko potretti! Paitsi tietty mamma ja pappa uupuu, mutta pitäähän sitä jonkun olla siellä kameran toisella puolellakin!!

Nyt sitten vaan odotellaan kovasti kesää ja lämpimiä kelejä!