Joulu on tulossa, aikaa on siis taas vierähtänyt.. Ja kaikenlaista on jäänyt tapahtumatta. Mutta nyt on kirsu kohti uutta vuotta ja uusia juttuja!

Jäljestyskurssi oli ihan huippu! Mä olin niiiin elementissäni etsiessäni niitä ihmisen hajuisia tavaroita sieltä metsästä. Ihan mun juttu! Ja mammakin tykkää, kun keksittiin mulle sopiva harrastus. Se jopa osti koulutusliivin varta vasten, että saa ne esineet johonkin taskuun talteen.. Valitettavasti se ei näin alottelijalla onnistu talvella (tai siis onnistuu, mutta vaarana on jälkien katsominen eikä haistelu), joten treenit on nyt sitten lumen sulamiseen saakka tauolla. Mutta keväällä sitten aletaankin treenaamaan ihan kunnolla! Ja kyllähän mä aina pihallakin vähän jäljestän.. Nytkin raksalla oli selvät tontun jäljet!

Selvät tontun jäljet! Ja kyllä, mä oon ollu eri kiltti koko vuoden!

Raksa edistyy pikkuhiljaa ja ehkä sinne sitten joskus ennen kesää päästään muuttamaan. Mammalla ja papalla ei kuulemma oo mikään hätä, on valmis kun on valmis! Mutta on se sitten kiva, kun siellä pääsee haistelemaan kaikkien supikoirien ja muiden jälkiä ihan omalla pihalla. Täällä kaupungissa mun pihalla käy vaan siili ja muutama rusakko juoksentelee tuolla kadulla. Ja se siilikin oli ihan hirmuinen ötökkä, mä ainakin pelkäsin sitä! Rapistella nyt toisen puskissa pimeällä!

Nyt sitten vaan odotellaan joulua! Toivottavasti joulupukki on muistanu mua, koska oon oikeesti ollu kiltti! Siihen asti odottelen vällyjen välissä, kun varpaathan tuolla pakkasessa jäätyy..

Lakananvaihtopäivä mammalla ja papalla. Ja mähän otan tilaisuudesta vaarin ja ryövään niitten peiton!!

Sitten vielä yksi kuva raksalta kauniissa lumisessä talvisäässä:

Kunnon vahtikoira on aina kyttäämässä!

Sikäli mikäli mamma ei ehdi päästää mua koneelle ennen joulua (siis tuskin, jos vanhat merkit pitää paikkansa). Niin tässä vielä kaikille lukijoille, tutuille ja kavereille joulun toivotus!

Ja muistakaa sitten olla maltillisia sen kinkun kanssa...