Ja pitkästä aikaa, taas.. Raksaprojekti verottaa mamman aikaa liikaa, eikä se ehdi koneelle kun laskujen maksamista tai koulujuttuja varten. No, mutta nyt vihdoin sain sen päivittämään tätäkin!

Kesällä kävin silmäpeilauksissa sekä lonkka- ja kyynärkuvissa: A/A ja 0/0, silmät terveet!! Joten niistä asioista ollaan oikein tyytyväisiä! Mutta kuvausten takia meni vähän näyttelyhommat sekasin, eikä ehditty kun syyskuussa vasta näyttelyyn. Sieltä tuloksena AVO ERI 1, PN4!! Ja siitäkin erittäin tyytyväisiä ollaan!!

Raksaprojekti etenee, joskohan me ennen ens kesää päästäis jo muuttamaan... Toivoa sopii.. Mä oon useesti hommissa mukana (vaikka se vähän tylsää onkin). Sit kun siellä on paljon jotain isoja koneita, niin sillon mut saatetaan jättää kotiin odottelemaan... Mut yleensä mä oon kyllä työnjohtajana paikalla!

Tarkastellaan tien suuntaan, ettei kukaan pääse yllättämään..

Osaan mä tähystää myös toisella puolella...;)

Sitten mä oon saanu uusia kavereitakin!! Ollaan mamman kanssa käyty Awa -leon ja Rudi -labbiksen kanssa lenkillä metsässä!! Ne on ihan huippu kavereita!!

Jopa mä pysyin kuvauksen ajan paikalla!!

Näin pikkukoira lentää!!

Ja tänään me kuulemma mennään johonkin jäljestys kurssille. Saas nyt nähdä mitä sekin sitten on. Mutta tulee sinne kuulemma ainakin mun hyvä kaveri Rasmus, joten katotaan pistetäänkö leikiks koko homma..;) Mamma ja pappa on kyllä sitä mieltä, että mussa vois ihan hyvin olla ainesta jälkikoiraksi. Kunhan vaan jaksan keskittyä.. Mutta sen näkee tänään! Siitä sitten seuraavalla kerralla...

Aurinkoista syksyä kaikille!!