Taas on vähän kestänyt... Meillä kun pukkaa vähän kiirettä. Kaikki vapaa-aika ollaan raksalla, tai sitten nyt helteillä ollaan oltu mamman kanssa mökillä. Kun enhän mä siellä raksalla voi tälläsellä helteellä olla! Homma siis edistyy ihan kivasti, ulkovuoraustakin muurattais, jos olis laastin kestävä keli. Näillä keleillä sitä ei voi oikein tehdä, kun laasti kuulemma kuivuu heti tönköks.. Mene ja tiedä.. Tässä muutama kuva, muutaman viikon takaa...

Mun ruohikko apaja...

Hihnassa pitää olla välillä, etten muka satuta itteäni..Pah!

Sitten mulla oli synttäritkin tossa 1.6. Täytin 2-vuotta!!! Mä sain lahjaksi sellasen ihanan pehmotiikerin, mikä murisee. Ja tietty herkkuluita! Ei sitä sen kummemmin juhlittu, kun mamma oli taas töissä... Niin se oli viime vuonnakin.. Ens vuonna olis syytä tehdä kakku ja kutsua kavereita paikalle!!! Mutta oon mä kyllä sen jälkeen viisastunukin.. Tai no ainakin rauhottunu vähäsen. Mamma ja pappa ei kyllä usko, että se iästä johtuu, mut kyllä musta vaan on  tullu järkevä aikuinen!

Synttäriaamuna kannattaa nukkua pitkään..

Siinä se uusi lelu nyt sitten on! Vanhojen lelujen vieressä ulkoilemassa!

Ja näin käy tiikerille jellonan hampaissa!!

 

Sitten hieman muuhun asiaan, mihin otankin vinkkejä vastaan. Eli siis oon päättäny lopettaa uimisen näin helteiden kunniaksi. Vielä pari viikkoa sitten kahlailin ja uin itsekseni, ja pelastin heti, jos joku muu meni järveen. Ei mulle mitään oo sattunu, ainakaan tiettävästi, mut nyt mä en vaan haluu enää edes kahlata. Mökillä mamma on uinu ja mä oon korkeintaan ollu mahaan asti vedessä, tai uikuttanu laiturilla. Eilen mamma sai mut ottamaan ihan pari uintipolkasua kaislan avulla, mut tänään en suostunu edes herkulla houkuttelemalla kun menemään niin syvälle, kun jalat kesti pohjassa. Mistä siis moinen? Ennen niin innokkaasti kahlaillut hauva kyselee?? Vinkkejä, anyone?

Muutoin menee mukavasti! Juoksut oli alkukesästä, mitkä sotki tokoilut ja nyt taas toko on tauolla. Näyttelyaikataulutus on menny uusiksi juoksujen ja tulossa olevien kuvausten takia. Ehkä me sitten syksyllä päästään johonkin!

Kaikille terkkuja! Olkaa varovaisia kuumalla ja muistakaa juoda paljon!!

Yritän taas vähän tiiviimmin päivittää raksahommia...