Kylläpäs on ollut pitkä tauko! Mamma sanoo syyksi sen, että kamera on ollut tammikuusta asti mummilla ja vaarilla (niiden kamera kylläkin...), eikä tänne voi muka ilman kuvia laittaa mitään. Laiskuutta sanon mä! Mutta nyt sitten kumminkin jotain päivitystä..

Täällä menee asiat aikalailla omalla painollaan. Tokossa ollaan käyty (nyt se on tauolla), käytiin siellä näyttelykurssilla (mikä oli hyvä!), lenkkeillään ja rakennetaan taloa. Tosin näinä päivinä suihkussa käyntikin on aika arkista, kun jokaisen pitkän lenkin jälkeen pitää pestä mahanalus ja tassut. Onneks mä osaan mennä suihkuun niin hienosti ja nostella siellä oikein tassuja ylös!! Kura ei oo kyllä mamman ja papan mielestä yhtään kivaa (vaikka siis loistavaa, että lumet sulaa!), mutta huusholli on kuulemma kuin hiekkalaatikko ja imuroida pitää harvase päivä. Onneks ne ei kumpikaan oo mitään siivousintoilijoita, muuten ne varmaan imurois mutkin!  Ja musta on tietty aivan ihanaa juosta vapaana kurassa ja leijussa. Mitä enemmän kuraa, sen kovempi vauhti! Vaikka mä muuten oon kyllä aika fiini tyttö!

Perjantaina nähtiin pikapikaa kasvattajia ja niitten Pamela vauvaa (aika iso se kyllä jo on). Ihanaa oli nähdä pitkästä aikaa!! Ja Pamelakin oli tosi kiva, vaikka se vähän mulle yritti välillä isotellakin...

Näyttelykausikin avattiin tänään. Mä osasin käyttäytyä kuulemma jo paremmin (siis ainahan mä osaan käyttäytyä!). Tuomarikin oli tosi nopee ja napakka, eikä arvostelussakaan valittamista ollut. Tuloksena NUO EH2. Joten tästä on hyvä jatkaa!!

Se tällä erää kuulumisista, nyt vaan uintikelejä odottelemaan! Ja ehkä toi mamma jaksaa nyt vähän tiiviimmin päivitellä tätä vastaisuudessa.... Seuraavassa vielä pari kuvaa perjantailta!

Tähystys käynnissä..

Siinä sulle kieltä mamma! Tiedät varsin hyvin, etten oo mikään linssilude..