Mä sain sellaisen kuvahaasteen mun veikalta, Rudolfilta. Kiitos Ruttu, oli kiva kaivella vanhoja kuvia pitkästä aikaa!! Eli tässä on siis vallan hyvä ja vauhdikas kuva mun ekalta talvelta, kun vielä asuttiin Haminassa.. Eli siinä meidän pihalla ekojen lumien jälkeen saatu hepuli....Kuva on päivätty 24.11.2008, joten olin silloin karvan verran vajaa 6kk!

Vauhtia piisasi silloin ja reilu vuosi myöhemmin piisaa yhä. Varsinkin ne talven ekat kunnon lumet saa mut ihan sekasin...;)

Laitankin nyt sitten kuvahaasteen eteenpäin seuraaville hauvoille: Nita-mamma, Pamela ja Lucia sekä Konsta ja Valtsu (nyt on kyllä monta koiraa samasta perheestä, mutta ei se mitään!) Eli etsi kaunein talvikuva koiran ekalta tai tokalta talvelta.

Täällä kovasti ollaan odoteltu mun juoksua, mutta eipä oo kuulunu. Käyttäytyminen mulla kuulemma viittaa kovasti juoksun alkamiseen, mutta ei... Odotellaan nyt sitten lisää... Ja viime vuoden juoksuvälien mukaan mun juoksun olis pitänyt alkaa jo heti vuoden alussa. Ei sinänsä kuulemma olis ollenkaan pahitteeks, jos ne tuliskin harvemmin kun 3 kertaa vuodessa....

Näyttelykoulutukseen mamma on mut kanssa ilmottanu, jos vaikka opittais jotain uusia jippoja kuulemma ennen näyttelykauden alotusta. Saas nyt nähdä! Tokokin on alkanut taas, mutta ne on menneet lyhentämään aikaa ja pari ekaa koulutusta mä oon ainakin osannu kaiken hyvin. Lisää haastetta siis hommaan ja aikaa myös!!

Mutta nyt siivoamaan mamman kanssa; mamma imuroi ja mä karvotan perässä lisää!!!!!