Taas onpi aikaa vierähtänyt! On se niin vaikeaa saada toi mamma tähän koneen ääreen, vaikka se jotain opiskelujuttuja nuhruaa tässä päivästä toiseen. Mutta nyt sillä kuulemma alko loma! Hiphei sanon mä! Ens viikolla laitellaan kuulemma joulujuttuja ja mä saan auttaa!! Laitettiin pari viikkoa sitten jonkin sortin valot parvekkeelle ja mä sain auttaa siinäkin! Se oli mun mielestä maailman mukavinta, kun juostiin peräkanaa parvekkeelta takapihalle ja takasin, että ne varmasti tuli sinne hyvin. Kyllä nyt kelpaa ohikulkijoitten katella!!

Mä oon alkanu jemmailemaan kaikenlaisia luitani, koska olenhan koira.. Mut ennen mä jemmailin vaan semmosia tavallisia luita ja nykyään jemmailen sellasia isoja paahdettujakin. Ennen mä söin ne heti, kun vaan suuhuni sain, mut musta on tullu sen verran osaava tapaus, että jokaisen luun pitää aina vähän aikaa olla jemmassa ennen syöntiä. Mamma ja pappa ei vaan oikeen tykkää, kun jemmaan raakoja rustoluita maton väliin....... Mikäköhän siinä muka on vikana!! Ei se haittaa vaikka se vähän alkaa tuoksumaankin... Ne on sit joutunu viemään joskus jonkun raa'an luun roskiin, kun se on multa vähän unohtunu jonnekin jemmaan liian pitkäks aikaa. Eihän se tuolla ulkona haittais, mutta kun oon kuulemma sinnekin jo kaivanu vaikka kuinka monta kuoppaa pitkin kukkapuskia. No mut onneks mamma tai pappa ei oo mitään viherpeukaloita!!

Tää olis niiiiiiin hyvä jemmata tonne pihalle......

 

Mikäs herkku se tässä on ollu....

Toko jatkuu onneks jo tammikuun alussa, jos vaan mun juoksut ei heti tuo meille paussia siihen! Ja sit me ollaan nyt semmosella ohituskurssilla, seuraillaan miten mä edistyn jahka mä edistyn...

Joulukin on tulossa ja ihan vaan joulupukille tiedoksi, jos luet tätä niin mä toivoisin lahjaksi pehmoleluja (koska oon hajottanu melkein kaikki omani), paljon herkkuluita (kaikkia erilaisia) ja sit mä kyl voisin ottaa myös ihan pienen siivun joulukinkkuakin!! Oon ollu eri kiltti, vaikkei se aina ihan siltä näytäkään!! Eli siis joulua odotellessa, toivottavasti ei kaikki lumet ehdi sulamaan siihen mennessä ja ehtisin mäkin saamaan vähän talvikarvaa päälleni!!