Mulla on juoksuaika, tänne kaikki mahtavat urokset! Tai no ehken mä vielä tän ikäsenä... Nää on jo mun kolmannet juoksut, eli taidan siis juosta kolme kertaa vuodessa. Mamman ja papan mielestä on vähän kurjaa kärsiä naistenvaivoista niin useesti... Mutta minkäs teet kun oon niin juokseva tapaus! Harmittaa vaan, kun nyt taas joutuu olemaan pois tokosta ja muista treeneistä sekä välttämään koirien tapaamista... Tylsää, just kun toko jatku tauon jälkeen! Mun mielestä pitäis olla joku narttujen ryhmä, missä se ei haittais!

Sitten asiaan, mä olin kesätauon jälkeen viime lauantaina Kouvolassa näyttelyssä. Aurinko paisto ja lämmintä riitti. Ja mä sain elämäni ekan ERI:n!!!! Niin sai kyllä kaikki muutkin, mutta se ei mun onnea vähennä! Mamma kyllä sano, että meinasin sabotoida koko homman. Juokseminen kehässä on ollut aina mun vahvin puoli (en jaksa seistä paikallaan...) ja nyt sitten tyrin senkin. Mamma kyllä syyttää itteään, kun ei tajunnu kaiken sen auringossa odottelun jälkeen juoksuttaa mua kunnolla ennen kehää. Rupesin sitten kehässä loikkimaan ihan kunnolla ja yritin taluttaa vähän mammaa ranteesta... Otettiin sitten niin kauan uudestaan, että osasin kunnolla. Opimme tästä onneksi jotain: juoksuta hauvasi ennen kehää kunnolla, jotta energiapiikki on ohitettu... Tuomarikin oli ihan höhlä, se sano mammalle: it is not a rabbit, it is not a fish, try to make it look like a leonberger! Mamma kyllä nimittäin yritti, mutta mä kun vaan satuin vähän sille päälle!

Anyway, ERI tuli ja JUK2, joten se siitä venkoilusta! Tässä pari kehänreuna otosta.

Tarkistan, että Konsta on vielä paikalla...

Kylläpäs taas kestää tuo arvostelu, päästäis jo kehään!

Sitten vielä pari otosta sylistä.. Harvoin tunkeen kenenkään syliin, mutta joskus aina, kun mamma tai pappa tunkee mun sohvalle! Törkeetä, enhän mäkään yritä mennä niitten sohville!

Ihanaa killistelyä selällään!!

Mutta nyt takaisin juoksuihin ja jos vaikka mamma antais mulle iltapalaksi luun...