Täällä taas pitkän tauon jälkeen! Perhe on palannut arkeen, mamma on siis taas kotona joka ilta ja yö!! Koulu sillä tosin jatkuu jo, joten päivät joutuu oleskelemaan itekseen. Paitsi tietysti sillon, kun papalla tai mammalla on vapaapäivä!!

Ollaan tällä viikolla vielä käyty mökillä uimassa, kun kuumaa on riittäny. Mä oon siellä vähän alkanu kokeilemaan rajojani ja jonkin sortin koirapillikin on hankittu mun pään menoks. Miksei muka sais välillä käydä moikkaamassa naapureita?? Sama se vaikka joku huutaa mua, jos mulla on naapureille jotain asiaa. Ehkä se tästä taas jossain vaiheessa muistuu mieleen...

Sitten oon löytäny uuden herkun: vadelmat!! Ja suoraan puskasta suuhun poimittuna tietysti. Kiva olla keräämässä mukana, niin löytyy helpommin ne parhaat apajat! Hampailla sitten vaan kiinni ja kova riuhtasu ja sieltä ne vatut tippuu suuhun!! NAM!

Toko jatku taas kesäpaussin jälkeen viime viikolla ja en oikein jaksanu keskittyä. Oli kuuma ja paljon kavereita ja yritin vaan villitä kaikkia mukaan leikkiin, mut mammahan hermostu siitä. Kyllä mä sit jotain osasinkin... Tällä viikolla yritin koko tunnin vaan nuuhkia puskaa, kunnes sinne pääsin ja sain myyrän suuhuni. Kuolleen tietysti.. Nyt oon matokuurilla just in case... Seuraaminen ja seisominen onnistu hyvin ja hyppäsin ekaa kertaa tooosi korkeen esteen yli, loistavasti!! Tästä on hyvä jatkaa.

Kaikkien koirien ohitus ei vieläkään lenkillä onnistu kovin hyvin, vaikka en oo hihnassa saanut tervehtiäkään. Ja onhan sitä mulle yritetty takoa jo pienestä pitäen, mutta kun haluisin leikkiä kaikkien kanssa. Ei auta herkutkaan, kun tulee komee uros vastaan..;) Mamma ja pappa siis kaipaa vinkkejä!? Treeneissä homma toimii, mutta lenkillä ei....

Sitten vielä lopuksi muutama kuva tältä viikolta mökiltä:

1250169348_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mitä sä mamma siellä touhuut? Tuu järveen mukaan!!

1250169395_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Makoisa lumpeen lehti muutamille ötököillä höystettynä!

1250169458_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja vähän kaislaa sekaan...

1250169546_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eihän mua näe kukaan, eihän?!

P.S. Olin vkloppuna mummin ja vaarin kanssa taas mökillä yöhoidossa, kun mammalla ja papalla oli kahdet häät. Mä siellä lauantaina uin ihan kunnolla, kun huomasin sellasen pikkulinnun järvessä. Lähdin sitten tietysti sitä pelastamaan, kun eihän niitten uimataidosta tiedä... Mummi sai jonkin aikaa huutaa ja vaari oli jo varautunu hakemaan mut veneellä, mutta kyllä mä sitten käännyin takas! Näytti se tipu pärjäävän.. Ja mähän oon luotu uimaan, joten ei hätää!!