Nyt on sitten toinen virallinen näyttely takana junioriluokassa. Ei mennyt "värillisesti" niin hyvin kuin viimeksi, mutta kirjallinen arvostelu taisi silti olla nyt parempi! Sain tälläkertaa siis Hyvän, eli sinisen nauhan. Viimeksi irtosi ihan EH, joten kai mussa jotain potentiaalia voipi joskus olla.. Arvostelussa lukeepi näin: "Kaunis linjainen, hieman kevyt luustoinen ja vielä kapea runkoinen ja kapea päinen nuori narttu. Riittävästi kulmautunut edestä, hyvin takaa. Hyvä asentoinen häntä. Hyvä maski. Väri rungossa voisi olla syvempi. Liikkuu turhan kapeasti takaa. Erinomainen luonne." Mamma ja pappa sekä kasvattaja olivat tyytyväisiä kirjalliseen tulokseen. Nyt sitten kuulemma ollaan pienellä kasvu- ja kesätauolla näyttelyistä ja mennään sitten syksyllä kasvettuani lisää seuraavaan. Nyt sitten vaan aletaan treenaamaan tota mun takaosastoa!!

Kaikenkaikkiaan kivasti meni ja mukavaa oli nähdä kavereita ja kasvattajapariskunnan miestä! Harmi vaan, kun ei päässyt poikien lähelle... Mulla nimittäin alkoi vuorossaan toiset juoksut sopivasti tuossa reilu viikko sitten. Mä oon niin hormonaalinen hauva, että sain aikaiseksi jo toiset juoksut, vaikka ekat oli vasta tammikuussa.. Tosin, eihän se meillä aloittelijoilla taida ihan harvinaista olla. Harmittaa vaan, kun justiinsa toko alkoi uudestaan tauon jälkeen ja nyt joudutaan jättämään ainakin kolme tai neljä viikkoa väliin. Samoin on kuulemma turha haaveilla Konstan ja Miksun näkemisestä, ne on mun parhaita kavereita, mutta poikia.. Tylsää!! Naistenvaivat on ihan takamuksesta, sanon ma! Nyt sitten vaan mökötän seuraavat pari viikkoa, kunnes pääsen taas kavereita morjestamaan..

Jostakin jäljestämisestä on mamma ja pappa puhuneet, tiedä mitä sekin on. Olis kuulemma kiva aloittaa harrastamaan sitä, mutta täällä meilläpäin ei mamman tietojen mukaan järjestetä kursseja ja koulutusta kuin PK-koirille.. Mamma ja pappa kuulemma yrittää aloittaa itse tekemään jälkiä, mutta saas nyt nähdä... Sitten aloitin tällä viikolla myös uuden harrastuksen; papan kanssa suunnistamisen. Pappa otti mut suunnistamaan mukaan ja tulevalla viikolla kuulemma mennään viemään jotain rasteja metsään! Se on kivaa, pappa katsoo karttaa ja mä sanon kirsun voimalla mihin mennään! (välillä saatoin jäädä vähän haistelamaan kanervikkoa...) Pappa sano, että oon parempaa seuraa metässä kun mamma, en valita ja tuun vauhdikkaasti perässä!! Mammakin on tyytyväinen mun ja papan harrastuksesta, saan kuulemma hyvää treeniä metsässä loikkiessa! Kunhan nyt vielä malttaisin mennä uimaan kesän kunniaksi, niin sittenhän mulla on kesäharrastukset koossa! Tällä hetkellä kahlaus on kova sana, mutta lämpimämpiä vesiä odotellessa...

Tässä muutama kuva näyttelyalueelta!

1242563907_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kehässä seisotaan!

1242563941_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242563959_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242564001_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Muut kuvat näyttelyn jälkeen alueelta!

Aurinkoista kesän odotusta kaikille!!