Täällä on kevät jo pitkällä, linnut laulelee ja kuuma on ulkosalla. Varsinkin kun kaikki karva ei vielä ole mamman iloksi lähtenyt vaan päästän sitä irti tukko kerrallaan.. Harjataanhan mua toki, mutta eihän sitä nyt kaikkea karvaa voi irrottaa yhdellä kertaa!

Viime sunnuntaina vaihdettiin renkaita. Outoa puuhaa sanon mä. Mamma kieritti renkaita ees taas ja pappa vinssas autoa ylös, niin että piti vieressä ihmetellä. Mutta tulipahan oltua ulkona auttamassa! Mä kun muutenkin tykkään auttaa kaikissa ulkohommissa, varsinkin puutarhan hoidossa. Siis eihän se meidän piha kovin iso ole, mutta kyllä sieltä kaivettavaa löytyy. En vaan ymmärrä miksi siitä tulee aina hirvee huuto, kun mä vähän kaivelen multaa.. Tässä muutama tyylinäyte siitä renkaitten vaihdosta, mä oon nyt sit ihan mestari siinä hommassa!!

1241188223_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1241188252_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pappa onks tän auton tarkotus nousta tolleen??

 

1241188190_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1241188275_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vielä sunnuntaina oli vähän lunta, ei ole enää ei. Siinä oli kiva tähystää ja vilvotella.

 

Vappu aatto oli eilen. Hauskaa vappua vaan kaikille! Eipä sitä ihmeemmin kyllä juhlittu. Pari mamman ja papan kaveria kävi mua moikkaamassa ja mä söin niitten serpentiiniä. Tein myös tuttavuutta grillin kanssa, kun ekana papan kanssa se koottiin päivällä. Hyvältähän se ruoka siellä tuoksu, mutta jostain syystä mä en saanu sieltä mitään.. Tylsää. Olishan se ollu kiva saada edes yks makkara!

Nyt sitten vaan odotellaan kesän tuloa ja uimaan pääsemistä. Mamma ja pappa on puhunu jostain matkoille lähdöstä, mutta kun kuulemma mulle ei oo hoitopaikkaa.. Mähän pärjäisin missä vaan, mutta kun kaikki ihmiset ei kuulemma pärjäis mun kanssa useempaa päivää. Parempi vaan, nyt eivät mamma ja pappakaan pääse sitten reissuun vaan voivat olla kotona viihdyttämässä mua!! Tietysti, jos löytyis semmonen kiva hoitopaikka...;)