Paljon olen ehtinyt touhuta viimeisen viikon aikana. Juoksuaika on näemmä loppunut tuossa loppuviikosta, eilen ei kuitenkaan vielä menty tokoon, ihan vaan varmuuden vuoksi. Tällä kertaa ihanainen juoksu siis kesti aikalailla tasan kaksi viikkoa, tosin haistelen kyllä vielä edelleen aika innokkaasti kaikkia puskia!! Ja vähän silmäilen enemmän poikakoiriakin (voi tosin johtua ihan vaan siitä, etten oo päässy kenenkään kanssa leikkimään moneen viikkoon). Mutta siis ohi on tällä kertaa, mamma ja pappa toivoo, että mä vähän jo rauhoittuisin tämän toisen aikuistumisen jälkeen, mutta saas nähdä...Päättämätön

Eilen kävin jo melkein uimassa mökillä lenkin lomassa, pari polskutusta otin, ennenkun hermo petti ja piti päästä rantaan. Ehkä tässä lähipäivinä..

Ja tänään sitten siivottiin! Mamma pesi ikkunoita ja mä imuroin papan kanssa. Oon tehny vähän enemmän tuttavuutta tuohon herra imuriin ja joskus jopa leikin sen kanssa. Tänään kuitenkin menin liian lähelle! Pappa imuroi sellasella pienellä päällä mattoa ja mä menin nuuskimaan sitä imua liian lähelle.. Se meinas ekana imasta mun  posken!! Hirveä lurpsaus ääni kuulu, kun se yritti syödä mut! Hetkeä myöhemmin yritin uudestaan ja nuolasin sitä päätä, arvatkaa vaan kuinka siinä kävi; se masiina imi mun kielen sisäänsä ja hyvä kun sain vedettyä sen sieltä pois!! Papan ja mamman mielestä se oli tosi hauskaa (mamma kyllä vähän säikähti, että sattukohan mua), mutta en mä siitäkään säikähtäny liikaa. Osaanpahan nyt pysyä turvallisen matkan päässä, ehkä... Ja osaan ainakin nyt sitten imuroida!!

1243443428_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Se pahainen herra imuri!

1243443467_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243443498_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näin istuu pieni sylikoira! Ollaan mamman kanssa molemmat naapurikyyliä!!

Lämpöisiä lenkkeily ja uintikelejä kaikille! Yritetään väistellä inhottavia ötököitä ja liikaa lämpöä! Ja ainiin, maanantaina on kuulemma synttärit tiedossa (jaiks, perjantaina saan siis rokotukset!), saas nähdä mitä saan lahjaksi! Nauru