Nyt pääsin vihdoin tapaamaan Konstaa pitkästä aikaa! Koirapuistossa treffattiin tänään ja kivaa oli! Oli siellä muitakin koiria, mutta Konstaahan mä virallisesti menin kattomaan.. Juostiin kun kaistapäät kavereitten kanssa peräkanaa ja pojilla oli jopa vähän tappelua mun seurasta. Oonhan mä sen verran vetätä tapaus, että sietääkin tapella... Konsta kyllä onneks piti mun puolia ja omi mut aika hyvin.. Vähän tais olla mulla vielä jotain juoksuhajuja karvoissa, mutta näytin kyllä pojille välillä munat of the närhi.. Tartte aina olla vaan se mielessä!!

Mutta kaikenkaikkiaan oli tosi mukavaa ja kielikin oli loppuajasta hiiiirmu pitkä. Kyllähän me nuoret jaksetaan temmeltää, kerrankin kun kavereita näkee. Toivottavasti seuraavaa tapaamista ei tartte oottaa näin kauaa... Tässä kuitenkin muutama kuva treffeistä.. Vauhti oli aika kovaa, joten kuvat sen tyylisiä.. Pappa on vähän hidas kuvaaja...

Pieni hengähdystauko on paikallaan..

Hei kaverit, mihin te oikeen jäitte!!

Konsta ihanuus!