Mamma aloitti tänään koulun, 3 ammatti hakusessa.. Sano, että se johtuu papan ammatista, että pitää hankkia itsellekin vielä yksi. Saa kuulemma sitten oltua enemmän kotona ja sehän passaa mulle! No, sen seurauksena muutetaan pikkuhiljaa toiseen kaupunkiin ja nettiyhteydet on vähän hakusessa. Joten joudun jälleen valittelemaan hidasta blogin päivitystä. Mutta kunhan saadaan yhteydet ja muutot hoidettua, niin mamma ehtii auttamaan tässä kirjottamisessa paremmin.
Mutta, asiaan.. Lauantaina oltiin näyttely- ja sosiaalistamistreeneissä Leojen kanssa. Kivaa oli ja näin taas paljon uusia kavereita! Ja tietysti vanhojakin! Siellä oli jopa kolme mua nuorempaa palleroa, oon jo siis vanha tekijä! Osasinkin kuulemma tosi hyvin. Edellisellä kerralla olin vähän tohelo, mutta nyt meni kaikki tosi hyvin. Mamma ja pappa kehu mut ihan maasta taivaaseen. Tosin jotain seisomista paikallaan pitää kuulemma treenata vielä reilusti, mitä sitten tarkottaakin. Mun mielestä istuminen on kivempaa.... Tässä muutama otos:






Sitten sunnuntaina nähtiin uutta kaveria, Leonberginkoira Konstaa koirapuistossa. Meillä oli tosi kivaa ja taisin saada hyvä ystävän Konstasta! Toivottavasti nähdään taas pian uudestaan! Papalla oli kamera mukana, mutta eihän se siinä pakkasessa mitään kuvia muistanu ottaa... Ens kerralla sitten! Kovasti Konsta kyllä yritti vaan hypätä mun kimppuun ja touhuta jotain, pari kertaa jouduin sille sanomaankin, että irti mun korvasta! Mamma sano, että ne pojat on vähän semmosia, pitää vaan osata sanoa vastaan!

No, syykin kyllä selvis kaikkeen eilen illalla.... Mulla alko elämäni ensimmäinen juoksuaika! Mamma ja pappa oli ihan ihmeissään, että miten se jo nyt. Mutta mä oonkin vähän varhaisherännäinen. Oon kuulemma ollu jotenkin flegmaattinen ja masentunu lähipäivinä kotosalla, joten oishan sen kuulemma voinu arvata. Lenkillä saankin sitten ihan eri vaihteen päälle! Mutta eihän ne mamma ja pappakaan eka kertalaisina koiranomistajina sitä osannu vielä odottaa. Nyt sitten joutuu vähän kauemmin odottamaan sitä Konstan tapaamista uudestaan, ettei kuulemma käy jotain "vahinkoa".. Joten nyt sitten jää ne sunnuntain tokotreenitkin väliin muutaman viikon ajalta, mutta sitten kunhan näistä vaivoista selvitään, saan taas nähdä kaikkia kavereita!!
Että tällaista tällä kertaa, seuraamme nyt sitten mun mielialoja ja käyttäytymista.. Mamma sitten päivittelee taas tänne jahka omalle koneelle pääsee!