Noniin, nyt se kauan puhuttu muutto on sitten ohi. Ja mä kun luulin, että se vois olla jotain syötävää.. Ei ollu syötävää ei. Perjantai-iltana vanhassa asunnossa mamma ja pappa alkoi pakkaamaan viimeisiäkin tavaroita ja loppujen lopuksi joka puolella oli vain laatikoita. Lauantaina ehdin jo innostua, kun yhtäkkiä meille saapui paljon kivoja ihmisiä, ketä haistella. Vaan mammapa tempas mut takapihalle rustoluun kanssa, että pysyisin alta pois. Yritin kiinnittää niitten huomion kaikin keinoin, mutta sisälle en päässy. Ei se rustoluu niin kiva ollu, että olisin muutosta halunnu jäädä paitsi. Sitten kun pääsin sisälle, oli koko asunto tyhjä! Sitten ne kivat kaverit ja pappa lähti, ja mä jäin mamman kanssa siivoamaan. Söin vihdoin sen rustoluun ja sitten "autoin" mammaa siivouksessa. Siivousrätit on mun herkkua!!

Sitten mentiin mamman kanssa autoon, mä suorastaan juoksin, etten jäis yksinään sinne asuntoon. Ja sit ajettiinkin toiseen tuttuun asuntoon. Hirmusesti oli tavaraa joka puolella ja sepä kelpas mulle.. Löysin paljon kaikkea herkullista tavaraa ja vaatetta ihan mun nenän korkeudelta. Mamma ja pappa oli kyllä vähän liian nopeita niitten kivojen tavaroitten laittamisessa kaappeihin... Nyt sitten tilanne on rauhottunut ja kivaa on olla yhdessä paikassa!!

Tänään sitten käytiin pitkästä aikaa tapaamassa Gemma-kaveria. Juoksuaika loppu perjantaina ja nyt ollaan kuulemma jossain murrosiässä. Poikia en kuulemma saa ihan vielä tavata, mutta Gemma on onneks tyttö! Meillä oli tosi kivaa temmeltää lumessa pitkästä aikaa ja nyt oonkin sitten ihan naatti.. Tässä muutama hämärä kuva, ulkona kun alko jo vähän ilta pimentyä.. Mamma ei oikein ehtinyt ottamaan kunnon kuvia, vauhti oli sen verran kovaa....

Gemma on siis Berninpaimenkoira, jos joku ei kuvista tunnistanut. Gemma on mua vaan hitusen vanhempi, joten kivaa leikkiseuraa on! Mä olin nyt kyllä menny painossa jo 10kg ohi, mutta ei se menoa haitannut! Toivottavasti nähdään taas pian uudestaan! Seuraavassa vielä kuva kotoa heti leikkihetken jälkeen... Oon vähän suttusen näkönen.. Mutta pääasia, että on hauskaa!