Eilen sunnuntaina olin ensimmäistä kertaa näyttelyssä. Kyllä oli jännää! Matkalla jo ihmettelin, että minne ne mamma ja pappa mua oikeen kuskaa. Ja sitten siellä pihalla oli ihan hirmuisesti muita koiria, kaiken kokoisia ja näköisiä. En tienny mihin suuntaan oisin katellu! Sisälle mennessä vähän jännitti ja olisin vaan halunnu morjestella muita koiria ja kysellä niiltä siitä paikasta. Mamma ja pappa vei mut kuitenkin sisälle ja ihan sen hallin perukoille. Sit kun asettauduttiin yhteen nurkkaan istuskelemaan, niin mäkin vähän rauhotuin. Totesin, etten voi jokaista koiraa kuitenkaan haistella. Mamma ja pappa sano, että käyttäydyin niin hienosti, että luulivat mua eri koiraksi! Pah, osaanhan mä olla nätisti, jos vaan jaksan ja haluan. Pitihän se siellä vähän skarpata niitten outojen ihmisten ja koirien keskellä..

Sitten jossain vaiheessa mamma laitto mulle erilaisen hihnan ja vei mut semmoseen neliöön tyhjään alueeseen. Siinä sitten juostiin ekaa kertaa ympyrää, mamma ja minä. Pappa kuvaili kovasti kehän laidalta meitä.. Sitten joku täti sörkki mun hampaita ja juoduin taas juoksemaan. Sitten vähän seisottiin ja se olikin siinä. Mamma oli musta kuulemma tosi ylpee!! Osattiin hyvin, vaikka ekakertalaisia oltiinkin. Arvosteluksi sain seuraavaa: "Hyväluustoinen, hyvinkehittynyt, feminiininen narttu. Lupaava pää. Hyvät kulmaukset. Hieman kapeat takaliikkeet. Hyvä häntä. Mukava luonne." Nyt sitten kuulemma ollaan jo kovasti menossa seuraavaan näyttelyyn, että ehditään vielä toiseen pentunäyttelyyn ennekun oon kuulemma liian vanha.. Joten kaipa se mamman ja papan mielestä meni ihan hyvin! Tässä muutama kuva sisältä ja ulkoa..

2129795.jpg

Kovasti läähätti odottaminen..

2129798.jpg

Mitäs tässä turhaa hötkyilemään..

2129806.jpg

Ja vielä ulkona ennen kotiinlähtöä. Ei muuta kun seuraavaa näyttelyä odotellessa!!