Viikonloppu meni taas liian nopeasti.. On kiva kun pääsee puuhastelemaan mamman ja papan kanssa yhdessä ihan päiväsaikaankin! Lauantaina kävimme metsässä kävelemässä (no mä kyllä oikeestaan juoksin koko ajan). Vaikka oli iltapäivä, niin silti oli jotenkin pimeetä. Mamma sano, että se on nää syksyn sateiset ilmat, kun koko päivän on niin synkkää. Mutta sehän ei menoa haitannut. Kierreltiin metsässä ihan pitkä aika ja mä tietysti juoksentelin ihan into pinkeenä. Mamma ja pappa yritti kiertää kaikki kuralöllöt ja lätäköt kaukaa, mutta kyllä mä muutamassa ehdin vähän kahlailla ja lätsytellä. Sitten kotona seurasikin koko ala vartalon huuhtelu. Mamma sano, ettei meinannu hiekat lähteä millään mahasta irti.. Mutta kun se kura on niin kiva juttu!! Tässä muutama hämärä kuva metsästä:

2069429.jpg

2069430.jpg

2069434.jpg

2069437.jpg

2069441.jpg

En oikeen malttanu pysyä paikallani kuvattavana, kun oli niin paljon kaikkia hajuja ja tekemistä. Yrittivät kuulemma saada musta jonkun hyvän poseerauskuvan, mutta kun en mä jaksa olla paikalla sekunttia pitempään. Tää viimenen kuva on mun mielestä onnistunu ihan hyvin ja siinä näkyy vähän kuraakin...

 

Sunnuntaina käytiin mamman siskon pojan 1-vuotis synttäreillä. Siellä oli kivaa! Mä tykkään vauvoista ihan hurjasti ja kun Onnia pääsee aina välillä vähän pusuttelemaankin. Onnikin tykkää musta!! Kaipa me hauva ja ihmisvauvat ollaan jotenkin samanlaisia, niin noi ihmisaikuiset ainakin väittää... Musta ja Onnista ei kyllä tajuttu ottaa yhtään kuvaa..

Nyt sitten on uusi viikko aluillaan. Tänään en oikeen aamulenkillä jaksanu keskittyä muihin, kun vastaantulijoihin. Mutta joskohan nyt jaksaisin vähän totella jatkossa...