Nyt on satanut pari päivää lunta ihan kunnolla. Lenkillä ei pääse enää tienpientareelle muuta kuin maha hangessa. Kivaa!! Koko pihakin on ihan täynnä lunta ja siitäkös mä tykkään. Oon juossu pitkin pihaa hangessa, niin että siihen on muodostunut jonkin sortin juoksurata. Mamma ja pappa nauro, että mä saan jotain hepuleita kuulemma tuolla hangessa ja mukamas juoksen ympyrää, kun joku hullu. Mutta kivaahan se on!! Syön välillä vähän lunta ja sitten taas juoksen lisää!! Tässä kuvia pihalta, mamma sai muutaman epämääräisen otoksen aikaseks. En oikein jaksanu poseerata, kun oli parempaakin tekemistä..

2089325.jpg

2089326.jpg

2089330.jpg

2089332.jpg

Loppuviikoksi on kuulemma luvattu taas tylsää vesisadetta. Mä ainakin toivon, ettei tää ihana valkonen lumi häviä mihinkään!! Mamma ja pappa tosin valittaa, kun lumitöitä pitää tehdä ja lenkillä on mukamas liukasta. Oon mäkin pari kertaa lenkillä pyllähtänyt, mutta ei se menoa haittaa! Se on kuulemma lumessa positiivista, etten kanna kuraa sisälle. Mistä mä nyt sitä kuraa muka mukanani toisin??!