Tänään aloitin aamuni mukavasti. Papan kanssa söin aamupalan ja sitten vielä hetkeksi mamman kanssa nukkumaan. Heräiltyämme käytiin lenkillä ja sitten mamma aloitti jonkun ihan tyhmän jutun, laatikoston siivouksen. Mun mielestä sellanen on ihan tyhmää ja päätin sitten kiusata mammaa niin kauan, että se tajuaa lopettaa homman ja keskittyä olennaiseen, minuun! Mammasta oli aluksi hauskaa, kun tuppauduin siivoukseen mukaan ja yritin nuuskia kaikkia tavaroita. Hauskuus taisi loppua siihen, kun kävin vähän ärisemään mammalle ja tarrasin hampailla sen hiusponnarista kiinni. Mamma sano aika pahasti sen jälkeen ja siivoaminen loppu... Jotain se mutisi homman jatkamisesta, jahka pappa on kotona pitämässä seuraa mulle... No, mutta sainpahan sen lopettamaan sen tyhmän siivouksen!

Papan ruokiksen jälkeen mamma ilmoitti lähtevänsä kauppaan. Jäin kotiin ottamaan päivänokosia nätisti.. Mamma toi mulle kaupasta jotain erittäin hyvää ja outoa, rustoluun! Se on sellaista raakaa, pakastettua luuta, mitä en ole vielä aikaisemmin nähnytkään. Se oli niiiiin hyvää!! Mamma jemmasi osan siitä pakkaseen, kun kuulemma räjähdän jos syön kaiken.. Toivottavasti ei meinannut syödä sitä loppua itse... Mä oisin voinut syödä sitä vaikka kuinka paljon, maailman meno jäi toiselle sijalle, kun olin tuollaisen herkun saanut itselleni!! Nyt sitten käyn päiväunille uudestaan, masukka tuli aika täyteen tuosta luusta...

2059731.jpg

2059734.jpg

Tässä hienoja tyylinäytteitä luunsyönnistä, jota joku yritti häiritä kameran kera...