Jehei!! Tänään se vihdoin tuli (eilen vähän jo yritti), ensilumi nimittäin!! En ole ennen sitä ihanuutta kokenutkaan.. Voi sitä riemua, kun aamulla huomasin maan olevan ihan oikeasti valkoinen! Ja niitä isoja valkoisia hiutaleita sateli koko ajan lisää. Koko päivän oon ollut ihan täpinöissä, lenkilläkin olen kuulemma vaan loikkinut hassusti eteenpäin kirsu lumessa, enkä kuulemma kuullut mitään käskyjä tai muutakaan. Pah sanon minä, ei sitä nyt ehdi mammaa kuuntelemaan, saati odottelemaan, kun pitää tutkia lunta ja kaikkia ihania hajuja sen päällä! Sitäpaitsi ei sitä mammaa viitsis odotella, kun tulee ainakin mun mielestä aivan liian hitaasti siellä toisessa päässä hihnaa.. Toivottavasti tätä lunta riittää pitkäksi aikaa!!

Mamma ja pappa sitten keksivät pukea mulle jonkun jouluviitan päälle ja ottivat kuvia.. Jotain höpisivät joulukorteista.. Rasittava koko viitta, mutta kai ne jonkun kuvan sai ilman, että se viitta oli mun suussa. Tässä muutama otos tältä aamulta ja kuvauksista, onneksi lunta oli nyt illalla jo paljon enemmän!!

2078786.jpg

2078797.jpg

2078791.jpg

Että joulua odotellessa sitten vain..

Ainiin, sain tänään sellasen ihanan vaalenpunasen kumisian. Se röhkii ihan kun oikea sika, kun sitä puree. Vaikka en tietysti oo oikeeta sikaa nähnytkään... Mutta kiva lelu kuitenkin, vaikka aluksi vähän arastelin outoa ääntä..