Puoli vuotta meni niin, että hurahti! Syksyllä muutettiin uuteen taloon vihdoin ja viimein! Ja sitten mä sain vauvoja!! Menin tiineyden loppuvaiheessa kasvattajien luokse mammalomalle ja olin siellä sitten useamman viikon. Kyllä mä vähän ekana loukkaannuin mammalle ja papalle, mutta siellähän olikin sitten tosi kivaa!! Sitten tietty, kun vauvat synty, niin mulla oli niissä ihan riittävästi tekemistä..;)

Kotiin kun tulin, niin oli vaan ihan vähän ikävä vauvoja. Enkä sitten arvannukaan, että sieltä tuli perässä kaks vauvaa mulle seuraksi ja kavereiksi. Olinhan mä aluks vähän ihmeissäni noista pikku otuksista, mutta kyllä se yhteiselo alkaa tästä pikkuhiljaa sujumaan. Kunhan oppisivat olemaan koiriksi! Niitten nimet on Kessu ja Armi. Molemmat on saanu osansa mun hyvistä puolista! Mamma ja pappa kyllä joskus väittää, ettei kaikki mun luonteenpiirteet ole aina niin ihania, mutta lukija päättäköön itse ketä uskoo! ;) Kessu on enemmän mamman perään ja sitten se kyllä myös huutaa ja uikuttaa hirmusesti.. Huomionkerjääjä siis. Armi on rauhallisempi ja itsenäisempi, mutta toisaalta taas pihallekin menee välillä ihan väärään suuntaan eikä korviaan loksauta, jos huutaa. Välillä saattaa jopa karkuun juosta... Mutta, ehkä nuo tuosta vähän kasvaessaan alkaa oppimaan, ettei joka paikkaa tarvii kokeilla hampailla, että olis syytä uskoa mitä sanotaan ja että ymmärtävät mihin on soveliasta lirautella (siis ulos) ja mihin ei.. Onneks ne aina välillä tarpeeks reuhkattuaan hyytyy unosille... Ja onhan niistä seuraa toisilleen, etteivät aina ole vaan mun tai mamman ja papan kimpussa!

 

Minä, Kessu ja Armi

Toivotankin kaikille nyt OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!! Ensi vuonna sitten uudet kujeet!:)