Kevät tuli ja meni, kaikennäköistä ehti tapahtua ja nyt mennäänkin jo kuono kohti uusia juttuja! Synttäritkin meni niin että hopsis vaan! Elikkä 1. kesäkuuta tuli mullekin kolme vuotta täyteen!! Sain lahjaksi jonkin sortin uuden aktivointilelun (semmonen kuution mallinen ja pinkki!) ja tietty semmosen mehevän herkkuluun!! Mä kyllä vähän nakkikakkua toivoin, mutta se jäi saamatta... No, ehkä toi luu oli vähän terveellisempi ja paremman makunenkin! Ja sitten sain tuloksen polyneuropatia testistäkin ja olen LPN1 N/N VAPAA!! Vaikka siitä verinäytteen otosta mä en oikein perustakaan, niin loistava tulos!

Raksalla aherretaan vieläkin kovasti ja kiitos mun työnjohtajuuden, päästään varmaan loppu kesästä muuttamaan! Mä oon siellä kyllä jo ihan kun kotonani, pihalla tarkkailen menoa ja meininkiä (siis naapureita lähinnä..). Kiva päästä sinne, kun sitten on tilaa kytätä ja temmeltää! Ja paljon heinää mitä voi syödä... Mamma ja pappa ei ehkä oo kyllä ihan samaa mieltä tuosta heinän syömisestä, mutta mä tykkään siitä! Eikä ihan mikä tahansa korsi kelpaa, tarkkaan pitää haistella ja ehkä vähän nuolastakin ennenkun pistän suuhuni.. Eihän sitä voi mitään kitkeriä heiniä natustaa!! Mä aina oikeen keväällä ootan, millon ekat heinät rupee lumen alta näkymään. Ja sitten ne ekat tuoreet heinät, ne ne vasta herkkua on!

Ollaan mamman kanssa käyty aina aika ajoin täällä lähellä yksillä kavereilla kylässä lenkkeilemässä. Siellä on useempikin hauva ja yks tämmönen samanlainen kun mä. Ne on niiiin ihania kavereita! Käydään siellä yhdessä metässä tai pellolla lenkkeilemässä ja leikkimässä! Viimeks käytiin alkuviikosta ja meillä oli taas hurjan hauskaa. Mamma tietenkin unohti ottaa kameran, mut onneks kaverihauvojen mammalla oli oma ja lähetti meillekin niitä kuvia! Seuraavassa siis valikoituja kuvia heidän pihalta, kiitos kuvista Anu!!

Märkä ja metsässä nuhjuuntunut, mutta ah niin onnellinen koira!

Hepulin saanut leo! Awa-kaveri taustalla!

Osaan mä ihan paikallaankin olla joskus käskettäessä...

Kyseiseen pihalampeen nimenomaan EI saanut mennä.. Kielto tehosi ensimmäiset kaksi kertaa... Muut osas käydä reunalla juomassa, mutta mun oli päästävä juomaan keskelle lampea!

Joo mamma, täältä mä tuun!

Kiitos jälleen kerran hyvästä seurasta!

Nyt sitten vaan juhannusta odottelemaan, vaikka ei tuo meillä eroa normaali viikonlopusta juurikaan. Mamma on töissä ja mä oon varmaan papan kanssa raksalla! No, jos on lämmintä niin ehkä me ehditään jossain välissä käymään mökillä uimassa!

Mukavaa ja makkararikasta juhannusta kaikille! Älkää polttako kieltänne tai kirsuanne grilliin!