Kevät on saapunut! Vaikka tänään onkin tullu lunta lisää enemmän, kun laki sallii, niin on se kevät silti jo saapunu! Ai että mistä tiedän? No, kun mulla on jostain syytä ihan kamalasti energiaa ja tekee mieli vaan touhuta koko ajan (paitsi tietysti kotona, kun pitää nukkua ja ladata akkuja..). Ja linnut laulaa varsinkin aamulla! Niin ja aurinko on paistanu niiiiiin monena päivänä! Mammallakin oli jonkin sortin hiihtoloma tossa viikko sitten ja käytiin melkein joka päivä jäällä lenkillä. Kyllä oli kiva viilettää vapaana pitkin kelkkauria, kun ei muita ollu mailla eikä halmeilla. Paitsi yhtenä päivänä pari pilkkijää, joita olisin kovasti halunnu käydä vähän neuvomassa, mut mamma kielsi senkin ilon. Kun jotkut kuulemma saattaa vähän säikkyä isoa ja vauhdikkaasti lähestyvää koiraa... Ihan outoja tyyppejä semmoset!

Tässä me ollaan jäällä! Pitää aina vähän tutkailla metsäänpäin..

Sitten ollaan tietysti kovasti oltu siellä raksallakin. Mulla on siellä ihan oma mesta! Mä oon nykyään viettäny tosi paljon aikaa parvekkeella. Kiva olla ulkoilmassa, kun ei mua kuulemma voi kauaks aikaa jättää pihalle vartioimatta. Siellä kun ei vielä oo aitaa.. Yleensä mä en kyllä lähde siitä pihasta minnekään itekseni, mutta eihän sitä tiedä, jos joku metsäneläin vaikka tuliskin yht'äkkiä siihen tontille.. Ja mä sitäpaitsi tykkään makoilla siinä parvekkeella, eipähän tartte siellä sisällä olla auttamassa mammaa ja pappaa.

Parvekkeelta on kaikenhuipuks tosi hyvä kytätä naapurustoa.. Ja sieltä näkee heti, jos joku tulee meidän pihaan!

Kaiken tän touhuamisen jälkeen onkin sitten kiva mennä kotiin ja köllötellä omalla tyynyllä olkkarissa, samalla kun mamma ja pappa kattelee telkkaria ja rapsuttelee mua! Viehän se kaikki jäällä juokseminen ja raksalla päivystäminen mehut pikkukoirastakin..

Onneks mulla on öitä varten vähän sopivamman kokonen patja... Mutta tää tyyny on kyllä just hyvä, oon muokannu sitä sopivaks ihan pennusta asti..

Huomatkaa kuvassa sininen nalle: sille kävi vähän hassusti tällä viikolla... Mamma meni vajaaks 5 minuutiksi tietokoneelle ja nalle oli sillä aikaa teurastettu. Kaikki pään vanut oli pitkin olkkaria. Törkeetä, kuka nyt mun parhaalle nallelle haluais mitään pahaa tehdä!  Mä vaan yritin paijata sitä ja se levis käsiin... Ja sitten mamma otti sen kokonaan pois...Tylsyys!! Mut ehkä mä saan sitten joskus tilalle uuden?! Ja onhan mulla toki vielä kuvassa näkyvät Masse-majava ja lumiukko....

No mutta siinähän ne tärkeimmät kuulumiset tulikin! Kesää odotellessa! Ja ihanaa kevättä kaikille!!