Kesä on sitten tullut ja sen myötä kaikki pikku ötökät ja kuumuus... Tai no, ei sitä kunnollista hellettä onneks oo vielä tullut, eikä kyllä mun mielestä tarttis tullakaan! Vaikkakin oon onnistuneesti pudottanut aivan kaiken pohjavillan (no on tosi sivuilla vielä vähän..). Näytän kuulemma ihan ruippanalta, kun ei oo karvaa juuri nimeksikään. Mut hei, eihän sitä voi kunnon karvalla kesästä selvitä, pakko vähän viilentää omastakin takaa!

Pikkuvauvat on kasvanu ihan hirmusesti ja Kessu onkin jo mua vähän isompi. Silti on aika selvää, että mä oon se pomo! Vaikka en mä kyllä vielä osaa oikeen pomottaa, mutta eipä oo ollu tarvettakaan... Ja kiva on, kun saa jonkun kanssa riehua! Mamma ja pappa sanoo, että mäkin oon saanu vähän vauhtia itteeni, kun on seuraa paikalla! Kivahan se on porukassa riekkua! Kovasti kyllä kielletään, ettei huonoja tapoja sais opettaa pikkusille, mutta mä en oo vielä sitä oikeen ymmärtäny.. Kun mun mielestä mulla ei oo mitään huonoja tapoja!

Minä ja Armi sohvalla. Hyvin mahdutaan, kun Kessu ei oo vielä edes halunnu yrittää tulla koko sohvalle.. Tässäkin kuvassa sen selkäkarvoja näkyy vähän, kun se makoilee lattialla...

Kessu kaikkensa antaneena..

Sitten meillä kävi viime viikolla yksi lapsi lisää kylässä! Jane tuli käymään ja musta oli aivan ihanaa! Kaikki tultiin tietty heti juttuun, vaikka piti mun kerran tarkistaa mammalta, että näenhän mä ihan oikein, että niitä on nyt yksi enemmän... Kun tuntu, että pentuja on joka puolella! Mutta mukana riehuin sitten minäkin! Jane on kyllä kans aivan ihana ja hyvin kasvanu tyttö! Ja kuulemma ihan mun näkönen!

Kaikki menossa pellolla kohti ojaa...!

Toivottavasti nähdään taas pian ja kyllähän se olis kiva niitä muitakin vauvoja nähdä!

Mukavaa kesänjatkoa!